HURTIG ADGANG

sysCore ApS
Tel: +45 32 21 57 70
Nej tak til telefonsalg

Fax: +45 69 66 33 66
E-mail: info@syscore.dk
Glostrup, Denmark

HCORE Skræddersyet webløsninger
Vi er en del af H|CORE
Autoriseret UNI-TEL forhandler

Autoriseret forhandler
Autoriseret NAVICAT forhandler

Autoriseret forhandler
INNOVARE logo
sysCore Aps supports Foundation INNOVARE
meetBSD logo
sysCore Aps supports meetBSD Conference

Support

sysCore ApS kører en IT Skadestue – du kan altid ringe til os go få hjælp til Linux, programmering, webudvikling, databaser og netværk. Husk, at vi tilbyder service kun til erhvervskunder.

Vores support telefonnummer:

+45  32 21 57 70
(kun erhvervskunder)

Vores Skype kontakt:
syscoreaps

Skype Me™!

Hvordan kan vi hjælpe?

Til Linux systemer er Linux et naturlig valg. Udover det tilbyder vi også adgang via Teamviewer. Klienten er en software, der gør os i stand til at yde support uden at vi behøver komme til dig – nu kan det nemlig klares online. På denne måde kan vi hjælpe dig meget hurtigere i fremtiden og du sparer udgifterne til transport.

TeamViewer fungere på den måde, at vi fra vores kontor kan sidde som havde vi din computerskærm foran os. Du er hele tiden i stand til at se det samme som vi ser og forbindelsen er krypteret og kan kun bruges med din accept. TeamViewer er nemt og sikkert at bruge.

Hvordan installerer jeg TeamViewer?

TeamViewer kan downloades gratis her eller på TeamViewers webside. Vi anbefaler at du downloader QuickSupport klienten fra vores side (nedenfor), da vi har tilpassede klienter, der vil gøre fjernsupporten endnu nemmere.

Du kan hente QuickSupport programmet nedenfor ved at klikke på ikonet.

 

Når du henter programmet vil du få nedenstående vindue. Klik “Kør”.

Du vil herefter få et vindue, der spørger om du vil acceptere at der bliver foretaget ændringer på din hard disk. Dette skal du blot acceptere ved at klikke på “Ja”. Herefter vil TeamViewer QuickSupport vinduet åbne og du kan nu komme i kontakt med sysCores fjernsupport (se billede nedenfor):

Du skal være opmærksom på at dette program ikke installeres på din computer, hvis du kun får muligheden “Kør”. I dette tilfælde kan du altid starte programmet ved at gå til denne hjemmeside og klikke på ikonet ovenfor, ganske som første gang.

For at vi bedst muligt kan hjælpe dig med fjernsupport via denne service, beder vi dig om at gøre dig bekendt med softwaren inden du har brug for vores service.

Hvordan bruges TeamViewer?

Når du starter TeamViewer op, vil du få et ID nummer og et password til din computer. Det er via denne information at vi kan komme i kontakt med din computer, og vi vil derfor bede om disse oplysninger til at få adgang (hvis du bruger vores tilpassede klient kan vi se dig i vores kontaktliste).

Efter vi har fået adgang, kan vi styre din computer fra vores kontor. Vi vil også kunne se med på din skærm, så du kan vise os hvornår et problem opstår. Du vil under hele processen være i stand til at se alt hvad vi foretager os på din computer, da det vi kan se er præcis det samme som du ser på din skærm.

Denne guide kan også ses på http://www.teamviewer.com/da/res/pdf/first_steps_TV7_spontaneous_support_da.pdf